Tuesday, February 23, 2016

OLIVAL PRODUCTS + GIVEAWAY


OLIVAl


Prije nekoliko tjedana na moju kućnu adresu stigao je paketić od kompanije "Olival" . Za početak, što je Olival? Olival je hrvatska kompanija koja se bavi proizvodnjom prirodne kozmetike. Svi njihovi proizvodi na bazi su isključivo prirodnih sastojaka i garantirano čine čuda za vašu kosu i kožu!
________________________________________________________________________________

1. OLIVAL ČAROBNO ZLATNO ULJE
OLIVAL GOLDEN DRY OIL

Čarobno zlatno ulje oduševilo me prvih par sekundi svojim mirisom,a da ne pričam o oduševljenju nakon prvog korištenja. Ovo ulje kombinacija je čak 5 prirodnih ulja, sadrži zlatne ćestice te koži daje nijansu tamniju boju i naglašava preplanulost.

________________________________________________________________________________

2. OLIVAL ČAROBNO MLIJEKO ZA TIJELO
OLIVAL MAGIC BODY MILK

Ako imate suhu kožu, ne volite jake mirise u kozmetici i trebate nešto što će djelovati omah, pronašli ste spas u ovom mlijeku za tijelo. Nešto je skuplje od ostalih preparata za njegu koje možete kupiti u drogerijama, ali obećavam, vrijedi!

_______________________________________________________________________

3. AVOKADO ŠAMPON I ULJE ZA KOSU
AVOKADO SHAMPOO AND HAIR OLIL


Suha kosa jedna je od najgorih stvari za svaku ženu, ali spas je u ovoj Olival liniji šampona za suhu kosu u kombinaciji sa uljem. Osobama sa masnom kosom ne preporučujem nikako ovaj šampon, vi sa izrazito suhom kosom koristite šampon svaki puta,a  ako imate većinom normalan tip kose, poput mene najbolje je koristiti ovaj šampon 2-3 puta tjedno ukoliko perete kosu svaki dan, ako ne onda 1-2 puta. Ulje za kosu nanosim jako malo i to samo na vrhove prije sušenja kose. Sve u svemu, ja sam oduševljena!

_______________________________________________________________________

Giveaway!


Osvoji Avokado šampon i ulje za suhu kosu!
Kako ? Jednostavno ostavi komentar i napiši kako tvoja kosa tebi zadaje problem, misliš da će ti pomoći ovaj šampon?
Olival i ja se nadamo da hoće!

Nagradna igra traje do 5.3.2016.

    SRETNO SVIMA!

32 comments:

  1. Moja kosa je suha i ostecena,i mislim da bi mi sampon pomogao jer znam da je Olival kozmetika kvalitetna i svaka pohvala za Olival i njihove proizvode! Vec jako dugo zelim kupiti ulje za kosu ali nikako da kupim pa bih bila jako sretna da bas ja dobijem ove carobne proizvode!

    ReplyDelete
  2. Imam dosta dosta suhu kosu,moj tip kose je napuhana kovrčava kosa ali ne one lijepe lokne nego doslovno velika griva,slama kako god.Već godinama pokušavam pronaći neki "lijek" za moju kosu koja bi ju učinila lijepom,s loknama a ne suhom slamom.No nažalost nisam pronašla nista za moju kosu,pa eto nadam se da cu osvojiti nagradu kako bi pomogla svojoj kosi.

    ReplyDelete
  3. Imam dosta dosta suhu kosu,moj tip kose je napuhana kovrčava kosa ali ne one lijepe lokne nego doslovno velika griva,slama kako god.Već godinama pokušavam pronaći neki "lijek" za moju kosu koja bi ju učinila lijepom,s loknama a ne suhom slamom.No nažalost nisam pronašla nista za moju kosu,pa eto nadam se da cu osvojiti nagradu kako bi pomogla svojoj kosi.

    ReplyDelete
  4. Super post, odlični proizvodi i sretno svima što se tiče giveawaya! Predivno je organizovati ovako nešto! :) <3


    If you want please visit my blogs, it means so much to me:
    NEW POST --->http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/best-friends-forever.html
    NEW POST --->http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/let-them-say-what-they-want.html

    ReplyDelete
  5. Eh moja kosa je slamasta, suha je, imam takoder ispucale vrhove, vjerujem da bi mi taj sampon i ulje puno pomoglo, stoga se nadam da cu osvojiti tu nagradu. :)

    ReplyDelete
  6. Ne mogu pronaći šampon koji odgovara mojoj kosi,posle nekih šampona kosa mi se baš brzo prlja i masti,mislim da ce pomoci ovaj sampon. E-mail: isidoradimitrijevic77@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ako hoces pogledaj moj post...nova sam, uzvracam komentare! :)

      Delete
  7. Ja imam mnogo problema sa kosom.Veoma je suha i slamasta,vrhovi se uvijaju a kosa se uvijek napuse,bas katastrofa.A samo dva dana ili dan nakon pranja masti se i nemoguce je drzati je pod kontrolom.Ne peglam je cesto a ipak je takva.Ne mogu pronaci idealan sampon,od jednog bude katastrofa,od drugog se uzasno ceslja,bas uzas :* Bas bih voljela dobit ovu nagadu i ispreobati te proizvode ,polazem nade da su odlicni i da bi mi pomogli :)

    ReplyDelete
  8. Suha ko slama, a vrhovi se lome toliko da ostaju među prstima. Isprobala sam sve i svašta ,ali ništa nije puno pomoglo. Još uvijek sam u potrazi za nečim što će spasiti moju kosu.

    ReplyDelete
  9. Duga a suha kosa te ispucali vrhovi. Ponekad je toliko zapetljana i kruta da mi je problem raščešljati ju. Voljela bih probati ove krasne Olival proizvode za kosu jer sam čula samo riječi hvale.
    Jelena Kovačević

    ReplyDelete
  10. Koristila sam olival cickov sampon i odlican je, nakon dugo vremena nasla sam odgovarajucu njegu za moju suhu i slabu kosu. S obzirom da sam vec pri kraju s njime i da nit mogu kovrce napravit niti izravnati kosu da na nesto lici mislim da bi mi ovo stvaaaaaarno dobro doslo jer je i meni i svima oko mene dosta gledanja jadne punđice na glavi :)

    ReplyDelete
  11. kosa mi je suha i lomljiva, a Olivalov šampon nisam isprobala ali prema iskustvima korisnika vjerujem u njegovo čudesno djelovanje na moju kosu

    ReplyDelete
  12. Kosa mi je dosta lomljiva i gusta,neukrotiva,jako je teško napraviti neku frizuru s takvom kosom,uvijek ju samo pokupim sa kopčom iza ,želim ovaj paket da moja kosa postane zdrava i meka ,podatna za neke lijepe ne pregrube frizure,možda konačno uspijem i lokne imati !

    ReplyDelete
  13. Imam prirodno kovrčavu kosu što automatski znači i vječno suhu kosu :)
    Još uvijek sam u potrazi za svojim "sveti gral" šamponom i odgovarajućom njegom, a isprobala sam zaista gotovo sve što se nudi u drogerijama. Baš sam nedavno pikirala i ovaj Olival šampon, da bi on mogao biti slijedeći na testu, pa eto..možda mi se posreći .)
    Pozdrav iz Osijeka !

    ReplyDelete
  14. Zbog čestog farbanja( nažalost sijede već u ranim 30 :() kosa je suha, beživotna i bez sjaja. Nadam se da bi ovi proizvodi nahranili kosu i dali joj malo živosti.

    ReplyDelete
  15. Imam problema sa suhom kosom. Moja kosa je prirodno smeđa, ne farbam ju, ali je užasno suha i koji god šampon sam probala ni jedan mi nije odgovarao. Voljela bih isprobati ove proizvode, te se nadam da bi pomogli mojoj suhoj i beživotnoj kosi.

    ReplyDelete
  16. Imam izrazito suhu kosu i nijedan proizvod koji sam do sada koristila nije pomogao tome. Izgleda jako slamnato i tome nema pomoći. Mislila sam je ošišati i možda tako postići bolji izgled same kose, ali valjalo bi prije toga probati ovaj šampon, pa vidjeti rezultate, jer ne želim skratiti svoju dugu kosu, samo joj vratiti stari sjaj i zdrav izgled :)

    ReplyDelete
  17. Imam suhu kožu i kosu skroz i već dugo tražim neki prizvod koji bi mi bio djelotvoran!Doslovno mi je kosa ni frckava ni ravna, onako dosadno smeđa i izgleda jako beživotno. Kada i napravim kovrče izgledaju onako bez sjaja. baš bi se toga htjelaa rješiti :)

    ReplyDelete
  18. Odavnina je kosa predstavljala simbol ponosa i svojevrstan znamen svake osobe. Tako je i moja kosa-moj ponos. Zato želim da ostane sjajna,jaka,da nastavi prkositi vjetru i dičiti se na suncu. Upravo Olival proizvodi su idealni kako bi vratili mojoj kosi sjaj, zdravlje i punoću koja joj nedostaje u ovim kišnim vremenima ispunjenima obavezama,ispitima. Nadam se da će upravo ovaj šampon donjeti dašak glamura kojoj svaka žena treba!

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. Moja kosa se jako brzo oštećuje, ošišam je, njegujem raznim regeneratorima i svime ostalim, ali ne pomaže baš.. :D

    ReplyDelete
  21. Duga plava kosa suha,prije je bila kovrčava ,jako mi se mrsi i teško mi ju je pocesljati.. ujutro kad se probudim gule kose nadem koje moram rascesljavati .. volim svoju dugu kosu i ne bih ju htjela ošišati :( ako mi može taj šampon pomoći bila bi Vam zahvalna na pokolonu a ako ne, nek ga dobije neka djevojka kojoj ce pomoći !!!

    ReplyDelete
  22. Duga plava kosa suha,prije je bila kovrčava ,jako mi se mrsi i teško mi ju je pocesljati.. ujutro kad se probudim gule kose nadem koje moram rascesljavati .. volim svoju dugu kosu i ne bih ju htjela ošišati :( ako mi može taj šampon pomoći bila bi Vam zahvalna na pokolonu a ako ne, nek ga dobije neka djevojka kojoj ce pomoći !!!

    ReplyDelete
  23. Imala sam dugu kosu koja je bila skroz zdrava i onda sam se počela farbati i nisam se htjela šišati i vrhovi su skroz ispucali. Onda sam otišla kod frizerke i ošišala mi je doslovno pola kose. Naravno, nastavila sam sa farbanjem i to mi dodatno isušuje kosu tako da stalno moram koristiti neka ulja :)

    http://sbeauty14.blogspot.hr/


    ReplyDelete
  24. Kosa mi je beživotna i tanka, brzo se masti i bez volumena je :(

    ReplyDelete
  25. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  26. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  27. Kad god vidim onu reklamu za šampon za kosu gdje dijete misli da je metla mamina glava..uvijek me podsjeti na moju suhu kosu! S tim se godinama već borim, koristim razna ulja, sprejeve, maske za kosu, ali ništa. MIslim da je to genetski budući da i moji roditelji imaju suhu kosu..a ja k tome još i ispucale vrhove unatom redovitom šišanju. Nadam se da će mi ovaj šampon pomoći da ne izgledam kao metla i da je dovedem u red da budem lijepa :)

    ReplyDelete
  28. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  29. Super post! Sviđa mi se!♥♥

    http://blogbymysteriousgirl.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  30. Moja kose je jako suha i imam jako ispucale vrhove, naravno mrzim odlaziti na šišanje i mislim kad konačno odem kod frizerke da će mi ova ulja biti odlična da i dalje održavam moju kosu lijepom. ♥

    ReplyDelete